سوالات متداول

1. آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

بدلیل مصرفی بودن کالاها فقط در صورت بروز شرایط زیر کالا قابل بازگشت خواهد بود.

   – مغایرت محصول دریافت شده

   – مبلغ قیمت درج شده بر روی محصول کمتر از قیمت بر روی وب سایت باشد.

   – اتمام تاریخ مصرف محصول

   عدم ارسال بخشی از سفارش

توجه : با توجه به دسته بندی محصولات، بازگشت سفارش به علت تغییر نظر پس از تحویل امکان پذیر نیست.
همچنین خواهشمند است در صورت مشاهده ی ایراد ظاهری در کالاهای ارسالی، از دریافت آن ها امتناع نمایید تا در اسرع وقت دوباره برایتان ارسال گردد.

 

2. حداکثر زمان تحویل کالا چقدر است؟

تمام تلاش ما بر این است تا در کمترین زمان ممکن محصولات درخواستی به دست شما برسد، از این رو میزان زمان دریافت کالا توسط لادوک بطور میانگین 30 دقیقه تخمین زده شده است که با توجه به ساعات روز متغیر می باشد.

 

3. آیا می‌توان بدون ایجاد حساب کاربری، سفارش داد؟

خیر، شما برای هرگونه سفارش و خرید ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید. در صورتیکه برای بار اول سفارش می‌دهید باید در سایت به روش های موجود ثبت نام (نحوه ثبت نام) کنید.

 

4. آیا می‌توان با یک شماره، چند حساب کاربری ایجاد کرد؟ 

خیر، با یک شماره موبایل فقط یک حساب کاربری میتوانید ایجاد کنید.

 

5. چگونه ثبت نام کنم؟

پس از ورود به سایت یا اپلیکیشن روی دگمه عضویت کلیک کنید، سپس با یکی از دو روش ثبت نام با ایمیل یا شماره تلفن همراه اقدام به ثبت نام نمایید. اگر از ثبت نام از طریق تلفن همراه استفاده می کنید، کد 6 رقمی برای شما پیامک می شود. لطفا پس از ثبت نام یا در هنگام اولین خرید، نام، نام خانوادگی، اطلاعات محل زندگی خود را برای دریافت محصولات ثبت کنید.

 

6. ایمیل فعالسازی و یا کد فعالسازی برای من نیامده است.

کد فعالسازی ممکن است با تاخیر ارسال شود، در غیر این صورت روی گزینه ارسال مجدد کد و یا ایمیل کلیک کنید تا برای شما دوباره ارسال شود.

 

7. نام کاربری خود را فراموش کرده ام. 

در صورتیکه نام کاربری خود را فراموش کرده اید، شماره تلفن خودرا وارد کنید.

 

8. رمز کاربری خودرا فراموش کرده ام.

در صورتیکه رمز کاربری خود را فراموش کرده اید، روی گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید و با وارد کردن ایمیل و یا شماره تلفن خود، لینک رمز را دریافت کنید.